Зрозуміти клієнта: міф чи реальність?

1-2 лютого в центрі конференцій Parle  відбулись четвертий і п'ятий навчальні модулі за проектом "Економічні можливості постраждалим від конфлікту", що реалізується МБФ "Український Жіночий Фонд ", регіональний партнер в Дніпропетровській області ГО "Жіночий інформаційно-координаційний центр".

Учасники та учасниці розробляли упаковку бізнесу та дізнавались про джерела залучення клієнтів, активно закріплюючи теоретичні знання під час виконання групових навчальних вправ. Одна з головних відмінностей навчальної програми цього курсу від аналогічних програм інших проектів - величезна доля практичних вправ, що дозволяє учасникам та учасницям одразу застосовувати теоретичні знання саме до своїх реальних бізнес-ідей. Таким чином, протягом всього навчання підприємці працюють над покращенням власних бізнесів, то ж бажаємо їм наснаги та успіхів у підприємницькій діяльності.

 ImageImageImage

 
2009 © Жіночий інформаційно-координаційний центр